loading...
قبول میکنم
faeze...fatemeh بازدید : 1395 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

کاران سینگ استیفن گراور ویکی و بیوگرافی
کاران سینگ استیفن گراور یک بازیگر تلویزیون هند و مدل است . او کار تلویزیون خود را از Kitni ماست چینگ های فلم Ekta کاپور در MTV هند آغاز شده است. اما او به خوبی برای بازی شخصیت دکتر Armaan Mallik در شوید میل Gayye در ستاره یکی از شناخته شده است. او در دهلی متولد شد و او در یک خانواده سیک های پنجابی تعلق دارد. پس از آن کاران استیفن گراور سینگ و خانواده اش به مدت شش سال به عربستان سعودی رفت. او تحصیلات خود را از دمام ، عربستان سعودی به پایان رسید.

در سال 2000، او را به بمبئی آمد و مدرک فارغ التحصیلی خود را در مدیریت هتل از IHM بمبئی، دادار دانشکده پذیرایی به پایان رسید. پس از آن او به مسقط در عمان رفت و برای کمک به خانواده اش و در هتل وسبک کار کرده است. چند روز بعد او را به هند بود به شروع حرفه بازیگری خود را با Gladrags مگا مدل مسابقه تعقیب جنایتکاران در سال 2004 و برنده جایزه برای اکثر مدل های معروف . شخصیت سرب " Jaskaran سینگ " از مایلی کمبوی تنظیم رطوبت تام پسر عموی کاران است. کارانسلمان خان از صنعت تلویزیون است ، او دارای یک بدن شگفت انگیز اضافه می کند که جذابیت به شخصیت او را. او به جنیفر Winget دوست خود و شرکت ستاره از Kasautii فلم کی و شوید میل Gayye ازدواج کرد. آنها گره در یک مراسم خصوصی در 2012 آوریل 9 در بمبئی گره خورده است.


مشخصات شخصی
نام : کاران سینگ استیفن گراور
 
تاریخ تولد : 1982 فوریه 23
 
سن: 32 سال
 
قد: 5'10 " (تقریبا )
 
خانه شهر: دهلی نو، هند
 
ورود ستاره: برج حمل
 
وضعیت: متاهل
 
دین و مذهب : سیک
 
همسر Ex-Wife/First : Shraddha Nigam
 
زن: جنیفر Winget
 
شغل: مدل ، بازیگر ، مجری تلویزیونی
 
سریال کچ : Kitni ماست چینگ های فلم
 
مشاهیر کردم از طریق : Dr.Armaan ( DIL میل گی )

طلاق KSG
ارتباط کاران استیفن گراور سینگ و Shraddha به پایان رسید که کاران آغاز شده داشتن رابطه با یک طراح رقص نیکول ، که او در مجموعه ای از Jhalak Dikhhla JAA 3 ملاقات کرد. او با بسیاری از دختران در صنعت تلویزیون در ارتباط بود و زمانی که در لیست دوست دختر کاران را بیش از حد طولانی برای مقاومت در برابر تبدیل شد ، Shraddha تصمیم به طلاق با کاران .


اسد در Qubool چینگ های
کاران سینگ استیفن گراور بازی نقش اسد احمد خان در نشان دادن محبوب Qubool چینگ های دیده می شد. اسد در طبیعت که در عشق و عاشقانه باور نمی کنم تهاجمی است. است بسیاری از عمق وجود او را به عنوان او را از طریق برخی از شرایط دشوار در دوران کودکی خود را رفته است. او یک مرد جدی که هرگز لبخند می زند و می کند از لحاظ عاطفی به هر کسی متصل نمی باشد . او زبان اردو در نشان می دهد که او کارگاه اردو صحبت کردن بیش از حد شرکت کرده بود دیده می شد. او بازیگر پنجابی مخالف Surbhi Jyoti ستاره دار شد و شیمی روی صفحه خود را با بینندگان دوست داشتند. با توجه به برخی از مسائل حرفه ای، KSG نشان دادن به سمت چپ و او شده است توسط بازیگر با استعداد Raqesh Vashishth جایگزین شده است.


کاران سینگ استیفن گراور همسر جنیفر Winget
کاران و جنیفر نزدیک به یکدیگر با محبوب سریال شوید میل Gayye آمد . امور مربوط به خود را دارای سابقه طولانی با هم. هر یک از آنها دیگر می دانست و حتی قبل از آنها در شوید میل Gayye ستاره دار شد. کاران با همسر Shraddha Nigam و ازدواج جنیفر Winget شکسته است تا یک سال پیش. آنها گرآخرین اخبار


KSG و Surbhi Jyoti
کاران و Surbhiشیمی بزرگ روی صفحه در نشان دادن Qubool چینگ های به اشتراک گذاشته . کاران و Surbhi ، به عنوان محبوب AsYa ( اسد ، زویا ) شناخته شده است صفحه نمایش را به آتش زمانی که آنها یکدیگر عاشق . Surbhi از دست رفته خود را به شرکت ستاره کاران در نشان می دهد. او گفت: "بله من از دست رفته ام کاران ، در واقع هر کس او را از دست رفته . من در مورد دهی خود فکر می کنم هر زمان که من از پرتاب چیزی در مجموعه فکر می کنم . هر بار من در مورد بستر در اطراف هستم ، من او را به یاد داشته باشید و پرتاب مسائل در بن گرد و غبار . "

اولین بالیوود
تلویزیون بی باک بازیگر کاران سینگ استیفن گراور که گذشته در qubool ZEE TV در چینگ های بود است همه را به درخشش در پرده نقره ای . اگر شایعات را باور کنیم و سپس KSG خواهد شد مخالف بونگ زیبایی بالیوود، بی پاشا باسو دیده می شود. کاران سینگ استیفن گراور شده است تمام مجموعه را به اولین بالیوود خود را به عنوان یک قهرمان بر روی صفحه نمایش نقره ای در یک فیلم ترسناک . این اسکریپت بسیار قوی است و او نقش اساسی در آن است . همچنین بی پاشا خواهد بود بخشی از فیلم است. این داستان وحشت است برای رفتن به بزرگترین سرمایه گذاری خود را در بالیوود و هر کس به دنبال به جلو برای آن . این بازیگر واقعا سخت به خود را برای این فیلم خاص کار کرده است.ه در یک مراسم خصوصی در 2012 آوریل 9 در بمبئی در یک امر کلیدی کم با چند نفر از دوستان نزدیک از ستاره TVگره خورده است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 3,455
  • بازدید کلی : 8,727