loading...
قبول میکنم
faeze...fatemeh بازدید : 2218 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)
Surbhi Jyotiویکی
Surbhi Jyotiبازیگر زن ، بازیگر تئاتر هند و لنگر TV است . Surbhi Jyoti چهره محبوب در فیلم پنجابی و اپرا صابون پنجابی است . او به محل موردتوجه وتماشای عموم برای بازی نقش سرب در ZEE TV در صابون اپرا Qubool چینگ های به عنوان زویا فاروقی آمد . در حال حاضر او در به تصویر کشیدن نقش صنم در همان نشان می دهد.

بیوگرافی
Surbhi Jyoti در 1988 مه 29 در یک خانواده پنجابی متولد شد. اوRJ بود و میزبان چندین نشان می دهد . در طول روز به کالج او استفاده از لنگر به حوادث و توابع. او یک هنرمند تئاتر با استعداد است و مناظره موفق به بحث ملی سه بار . او از جالاندر در پنجاب را تحسین کرد . او در یک خانواده پنجابی تحت تملک تعلق دارد. داغ Surbhi در بسیاری از فیلم های پنجابی ظاهر شد و او را در تلویزیون خود را اولین نمایش " Qubool چینگ های " در TV ZEE بازی کرده است شخصیت زویا .


مشخصات شخصی
نام تولد: Surbhi Jyoti
 
تاریخ تولد ( DOB ) : 1988 مه 29
 
دین و مذهب : هندو
 
سن: 25
 
قد: 5'6 " (تقریبا )
 
وزن: 54 کیلوگرم (تقریبا )
 
محل تولد: جالاندر ، پنجاب، هند
 
علامت زودیاک : شناخته شده نیست
 
آدرس: بمبئی
 
شغل: بازیگر نقش مکمل زن
 
نام برادر : Sooraj Jyot 

اولین نمایش: Qubool چینگ های

 

حرفه ای

Surbhi Jyoti یک بازیگر شناخته شده در پنجاب ، در چند فیلم و ویدیو های از موسیقی پنجاب کار کرده است. او همچنین در پنجابی سریال کچ Diyan Wanga کار کرده است. او در فیلم های محبوب پنجابی مانند Munde Patiale د و Raula ژن PAI برای تلفن های موبایل ستاره دار . Surbhi Jyoti بوده است لنگر برای بسیاری نیز هست. در حال حاضر ، او در بازی نقش زویا فاروقی در ZEE TV در Qubool چینگ های ، که او را کمک کرد برای به دست آوردن توجه رسانه ها قابل توجه و محبوبیت دیده می شد. در نقش خود به عنوان زویا فاروقی ، Jyoti گفته است که او می تواند به شخصیت او در زندگی واقعی مرتبط هستند. برای آماده شدن برای این نقش Jyoti گفت که ، "او را تماشا نشان می دهد پاکستان " .


خانواده

Surbhi Jyoti را تحسین کرد از جالاندر در پنجاب . او در یک خانواده پنجابی تحت تملک ، مذهب هندو تعلق دارد. پدر او است به کسب و کار شیمیایی لاستیک و مادرش خانه ساز است . برادر کوچکتر Surbhi در Sooraj Jyoti به دنبال مهندسی خود ( B. انجمن ) . تمام اعضای خانواده او شده است حمایت از او را در حرفه بازیگری . او می گوید ، " من تنها را در زمینه بازیگری و پدر و مادر من نیز حمایت از زمانی که من تصمیم گرفتم به صنعت دریافت شده است. آنها همیشه به من اعتماد و ایمان به من که هر آنچه من انتخاب می کنم نه اشتباه خواهد بود به خصوص پدرم که به من از طریق هدایت . " در حال حاضر او در بمبئی زندگی با پسر عموی او.

 

آموزش و پرورش
Surbhi Jyoti مدرسه او را از Shiv در مدرسه عمومی Jyoti ، جالاندر تکمیل و فارغ التحصیلی خود را از HMP ( Hansraj کالج عمومی Morarji ) به پایان رسید. بعدها، او MA خود را به زبان انگلیسی از کالج Apeejay هنرهای زیبا بود . در دوران کودکی او، او شده است به طور فعال در بحث شرکت کردند و سه بار در رقابت های بحث موفق به کسب جایزه قهرمان ملی است. از آنجا که در هفت سال گذشته ، او در تئاتر شرکت کننده شده است.


زویا در Qubool چینگ های
Surbhi Jyoti بازی نقش زویا دیده می شد، شخصیت زن در پس زمینه محبوب مسلمان Qubool چینگ های در ZEE TV . زویا یک دختر مسلمان، کسی که با دست راه می رود به دست با زمان در حال تغییر بود. زویا شرم ندارد به دور از زبان قلب خود را از زمانی که او می داند که او حق است. او جوانان مترقی آموزش امروز که خیلی خوب طبقه بندی شده اند و ریشه در فرهنگ خود نشان دهنده . Surbhi کاملا شبیه به او را در شخصیت روی صفحه نمایش زویا است که هر دو آنها مردم جدی را دوست ندارد و کریکت ورزش مورد علاقه خود است .

صنم در Qubool چینگ های
 
Surbhi اولین مخالف کاران سینگ استیفن گراور زوج شده و آنها در واقع روی صفحه نمایش در آتش با شیمی بسیار گرم خود را تنظیم کنید. با این حال، بعد کاران راه می رفت از نشان می دهد، و پس از آن Raqesh Vashisth در عنوان اسد خان پا . و اکنون، پس اخیر جهش 20 سال نشان می دهد ، Surbhi به عنوان در صنم شخصیت جدید مخالف Karanvir Bohra و مبتدی Paaras Madaan دیده می شود.


نمایش جدید Pyaar Kya اتصال Kiya
بازیگر زن خیلی زیبا و شامپانی ، واقعا هیجان زده را به Surbhi واقعی در هیئت مدیره، قرار دادن در پشت شخصیت او زویا و صنم از Qubool چینگ های . Surbhi Jyoti میزبان نشان می دهد TV جالب با Meiyang چانگ . هر دو بازیگر در حال همکاری میزبانی جیغ شدید و تند TV نمایش جدید " Pyaar Kya اتصال Kiya " . موضوع این نمایش داستان عشق است، اما همچنین نمایانگر اجزای دیگری مانند از دست دادن ، درد ، حسادت ، شهوت، حرص و آز و شادی همراه با آن .
آن نیز ارائه داستان های پرشور از دوستداران جوان که درایوهای شخصیت به برداشتن گام های شدید به افتخار عشق خود را . Pyaar Kya اتصال Kiya است توسط تولید کننده ویکاس گوپتا ، که پیش از آن به ما نشان می دهد برخی درخشان مانند Gumrah ، یه چینگ های Aashiqui و پرده دار helmed . Surbhi گفت که او را دوست دارم هر دو بازیگری و میزبانی وب.

Surbhi گفت: من می ترسم از مارمولک هستم. من تندخو هستم. من کسیکه علاقه مفرطی به مطالعه کتب دارد هستم. من خیلی گریه هر دو هنگامی که شاد و غمگین ، بنابراین من نمی گلیسیرین استفاده کنید و در حالی که تیراندازی برای نشان می دهد . اشک به طور طبیعی به من می آیند . او را دوست دارد به طبخ . تنها چیزی که او در مورد بمبئی متنفر ترافیک آن است. Surbhi موفق به کسب قهرمانی ملی بحث سه بار و دو بار از آن، او در توانمند سازی زنان سخن گفت. مثل زویا ، Surbhi در زندگی واقعی نیز چابک .

 Surbhiو کاران سینگ استیفن گراور
Surbhi سهام باند بزرگ با کاران سینگ استیفن گراور بود که بازی نقش اسد در Qubool چینگ های . آنها هر دو بسیار راحت در هر فضای دیگر می باشد. کاران در مصاحبه ای گفت: - " Surbhi یک بازیگر درخشان است که در واقع و بسیاری از پاپ به کار با او هر لایه از صحنه را درک می کند ، آوردن ما در همان صفحه با وجود بودن خیلی جوان او می داند که هر صحنه و قسمت یک لایه متفاوت است. او بسیار آسان برای کار با و به اطراف است . "

فیلم
Akiyaan به درب Jayen سدیم : Surbhi نقش سونا ( بهترین دوست نقطه ) و بازی
 
Raula ژن PAI برای تلفن های موبایل : Surbhi نقش Reet بازی .
 
کچ Diyan Wanga : Surbhi نقش Preet Sehgal بازی .
 
Munde Patiale د : Surbhi نقش ایفا کرده است.

 

 بچه ها اگه یکم قاطی پاتی بود معذرت میخوام اخه از تو یه سایت خارجی در اوردم و ترجمش برام سخت بود

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 3,418
  • بازدید کلی : 8,690